2013. augusztus 23., péntek

50. fejezet: Összeesküvés

Az előző rész úgy látom nem nagyon nyerte el a tetszéseteket, de azért remélem, hogy ez a rész jobban fog tetszeni mint az előző. Ma egy kicsit korábban teszem fel a részt mert egész délután nem leszek itthon, de azért remélem nem baj. :) 4 komi és 7 tetszik után jön a következő. Jó olvasást a részhez.
Puszi mindenkinek. :)


Bea Styles

50. fejezet: Összeesküvés

Harry:
Egész este Adával táncoltam. Most már nem volt zavarban mikor megöleltem vagy megcsókoltam. Talán még ilyen felszabadultan soha nem viselkedtünk egymással.
- Elmegyek, hozok valamit inni. Jó? – megvártam, míg bólint, majd sarkon fordultam és elindultam a bárpult felé. Kértem két Champagne Cocktail koktélt. Nem kellett sokat várnom és már kaptam is. Megfordultam, hogy visszaindulok Adához, de a látványtól ledermedtem. Egy srác ölelgette, és ami a legrosszabb volt Ada visszaölelte. Az agyamat elöntötte a düh. Felkaptam a poharakat és nagy léptekben elindultam a tánc parkett felé. Mikor oda értem pont akkor váltak szét.
- Harry – vett észre Ada. Jó, hogy még emlékszik a nevemre füstölögtem. Gyorsan végig mérten a nyurga srácot. Ki a fene ez?
- Bemutatnál neki? – mutattam az említett felé. Ada csodálkozva pillant rám a hűvös hangomtól, de nem szól semmit.
- Harry ő itt Cristofel. Szomszédok voltunk, de nem sokkal édesanyám halála után elköltöztek és nem nagyon tartottuk a kapcsolatot. Cristofel ő itt Harry, a pasim. – vigyorodik el szélesen a bemutatás után. Örültem neki, hogy kiemelte, hogy az én barátnőm, de az is lehet, hogy csak én beszélem be magamnak.
- El kell ismernem, hogy nagyon szép lettél az évek során – áradozott Cristofel. Erre a kijelentésre a fogamat kezdtem el csikorgatni. Mégis, hogy jön ő ahhoz, hogy a szépségéről áradozzon? Lehet azért jött ide hozzá, mert megtetszett neki? Mert ha abban reménykedett, hogy Ada bármit is akarna tőle akkor akár már el is mehet. Még csak most szereztem meg, eszem ágában sincs elengedni.
- Cristofel, csak hogy tisztázzuk. Ada az én barátnőm és nem áll szándékomban lemondani róla. Világos? – Ada tátott szájjal néz rám, míg Cristofel annyira meglepődött, hogy meg sem bír szólalni. Nem szól, semmit csak ráncolja a homlokát, ebből rögtön tudtam, hogy volt hátsó szándéka és én ezt nem vagyok hajlandó hagyni. Ada az enyém.
- Nem állt szándékomban. – kezdett el mentegetőzni, de már nem figyelek oda rá. Ada szikrázó szemébe nézek. Nagyot sóhajtok, ezt megint eltoltam.
- Menjünk – fogom meg a kezét és vonszolom át a táncoló párok között. Érzem, hogy megharagudott rám, de vár addig, amíg kettesben leszünk. Kihúzom az utcára és felé fordulok, de nem volt időm elkezdeni magyarázkodni, mert rögtön belefog.
- Mi volt ez az egész Harry? Mi ütött beléd? Cristofel csak a szomszédban lakott, rég láttuk egymást és ennyi. Nem kell minden adandó alkalommal cirkuszt csapnod, ha egy férfi hozzám ér. Zayn-t is egyfolytában ölelgetem. Legközelebb már őt fogod letámadni? Jobb, ha hozzá szoksz, hogy vannak fiú barátaim és ismerőseim. Szerintem nem adtam okot arra, hogy féltékenykedj, vagy igen? – nagyon dühös volt. Látszott rajta, hogy nagyon nagy önuralomra van szüksége ahhoz, hogy nem törjön ki. Nagyon remélem, hogy annyira nem haragszik.
- Teljesen igazad van. Ne haragudj, nem akartalak megbántani. Egyszerűen csak elborult az agyam mikor megláttam, hogy megölel. Tényleg nagyon sajnálom. Legközelebb türtőztetem magamat. Jó? – láttam rajta, hogy egy kicsit megenyhül, ami nagy megkönnyebbülést jelentett számomra.
- Nem haragszom, csak ígérd meg, hogy nem fogsz minden pasira féltékenykedni – ölelt meg. Azt hiszem nagy szerencse, hogy nem haragtartó. Más lányok talán kihasználnák azt, hogy féltékeny vagyok, de ő nem. Ebben is nagyon más.
- Haza megyünk? – kérdezte meg egy idő után. Megkönnyebbülés lesz egy ilyen este után végre megint kettesben lenni vele.
- Menjünk – nyomtam egy puszit a homlokára. Megfogta a kezemet és gyalog indultunk el a házunk felé.
- Képzeld hívott Maya. Lehet, hogy talált nekem munkát. Hát nem nagyszerű?
- Nem muszáj dolgoznod – erre a mondatomra rögtön lehervadt a mosoly az arcáról. Miért van az, hogy mindig rosszat mondok?
- De én szeretnék. Nem akarok élősködni és nem szeretnék erről többet beszélni – nem tetszett, hogy azt hitte élősködőnek tartom, de inkább megtartottam magamnak a véleményemet. Nem akartam még jobban megsérteni. Nem sok időbe telt mire haza értünk.
- Elmegyek gyorsan lezuhanyozni - szólalt meg Ada miután beléptünk a házba. Helyeslően bólintottam.
- Rendben én is megyek. – gyorsan végeztem a zuhanyozással, de mire beértem Ada szobájába ő már az ágyban feküdt.
- Nem bánod, hogy máris lefekszem? Nagyon fáradt vagyok.
- Persze, hogy nem. Aludj csak – mondtam miközben odafeküdtem mellé. Átöleltem és egy darabig hallgattam az egyenletes szuszogását. Nem kellett sok idő ás már én is aludtam.

Alison:
Miután elmagyaráztam Dottie-nak, hogy apám miket szokott művelni a szabad idejében és valószínűleg Adával is az művelte kidolgoztunk egy tervet. Egészen biztos vagyok benne, hogy tökéletesen működni fog a terv.  Visszahozzuk Ada rémálmait, akkor egészen biztosan nem akar majd Harry-vel lenni. Erről mi gondoskodunk.
- Már csak a börtönbe kell bejutnunk, hogy beszéljünk Alec Woltör-rel – hamar összeszedelődzködtünk és nem is kellett sok idő máris a börtön bejáratánál álltunk. Míg arra vártunk, hogy kihozzák az idősödő férfit alaposan körülnéztem. Biztosan nem lennék itt szívesen. Undorító ez a hely. A gondolataimat a rács nyikorgása zavarta meg. Megfordultam és ledöbbentem a hasonlóságtól. Le se tudnák tagadni, hogy Ada és ő rokonok.
- Alec Woltör? – szólalt meg végül Dottie.
- Igen, miben segíthetek?
- A lányáról szeretnénk beszélni magával. Mi a véleménye róla? – visszafojtott lélegzettel vártam a válaszát.
- Jól szórakoztam vele és nem csak én pár barátom is. – úgy vigyorgott mintha maga elé képzelné a képet.
- Mit szólna hozzá, ha megint a maga kedvét keresné? – erre már a férfi is felfigyelt. – Az a tervem, hogy először is kiviszem innen magát … - és szép lassan elmagyaráztuk neki, hogy tulajdonképpen mit is várunk tőle. Olyan lelkes lett attól, hogy ismét szórakozhatna Adával. Ráadásul most már felnőtt nő. Ennél jobb nem is kell neki. Mindenbe lelkesen beleegyezett és semmi kivetni valót nem talált a tervben. Elégedetten hagytuk el a börtön területét.

8 megjegyzés:

  1. Drága Anikó!

    Ismét fantasztikus rész volt és már izgatottan várom a következőt. Kíváncsi vagyok mi is fog ebből az egészből kisülni! :) Siess a következővel! :) <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó rész volt és már alig várom a következőt! Siess a folytatással :)

    VálaszTörlés
  3. Már most nagyon utálom Alisont és Dottiet, bár eddig sem nagyon szerettem őket! Siess a kövivel már már nagyon kíváncsi vagyok a fejleményekre. Nagyon remélem, hogy nem sikerül a tervük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dottie-t és Alisont én sem nagyon kedvelem, de egy történetben kellenek negatívumok különben nincsen történet. Örülök, hogy tetszett a rész. Nemsokára hozom a következőt is :)

      Törlés
  4. Nagyon jó rész volt! Siess a kövivel :)

    VálaszTörlés