2013. augusztus 24., szombat

51. fejezet: Meglepetés

Az előző részhez hamarabb összejöttek a kommentek mint ahogy számítottam rá aminek nagyon örülök. A következő részhez nem kérek kötelező kommentet, de remélem, hogy ettől függetlenül még írtok véleményt. 
Jó olvasást a részhez. Puszi! :)



Bea Styles

51. fejezet: Meglepetés

Ada:
Reggel mikor felébredtem Harry még mindig mellettem feküdt. Édesen szuszogott, a kezével még mindig átfogta a derekamat. mintha soha nem akarna elengedni. Olyan ártatlannak tűnik, mikor alszik. Nem találok rá szavakat. Óvatosan megpróbálok kimászni mellőle nehogy, felébresszem. Ez szinte lehetetlen feladatnak tűnik, mert, ahogy megmozdulok, még erősebben szorít. Fél órámba telik mire ki tudok mászni az ágyból. Szerencsére Harry nem ébredt fel a mocorgásomra. Felkelek és kimegyek a fürdőszobába. gyorsan lezuhanyozom. Miután végeztem a zuhanyozással akkor jut csak eszembe, hogy én nem hoztam be magamnak ruhát. magam köré tekertem egy törülközőt és csak reménykedni tudtam, hogy Harry még mindig alszik, de amint kiléptem a fürdőszobából zöld szemek tapadtak rám. Úgy látszik felébredt. A fejem kezd, vörös árnyalatot ölteni mikor rájövök, hogy rajtam nincs semmi csak a törülköző.
- Miért pirultál el? A törülköző mindent eltakar. nem látok semmit – vigyorodik el. Tudja, hogy zavarban vagyok. Még sosem mutatkoztam előtte ilyen kevés ruházatban. Tulajdonképpen nincsen rajtam semmi.
- Kint hagytam a ruhámat. – oda masíroztam a szekrényemhez és kutakodni kezdtem benne egy elfogadható kinézetű ruha után. Amint munkába állok az lesz az első, hogy veszek magamnak pár ruhát. Tulajdonképpen vagy egy kis spórolt pénzem most, hogy nem kell költenem albérletre. Felhívom Mayát nincs-e kedve velem eljönni, vásárolni. Biztosan benne lesz. Így is olyan rég láttuk egymást. Már hiányzik.
- Itt is öltözhetsz – hallom meg magam mögül Harry hangját. Ijedten hátra fordulok. Miért nem hallottam, hogy mögém jött? – Nem lenne ellenemre. – azzal a féloldalas mosolyával nézett rám, amitől elolvadok. Olyan édes.
- Azt hiszem inkább mégis a fürdőt választom láttam a csalódottságot a szemében, de nem foglalkoztam vele. Gyorsan felöltöztem és már indultam is vissza a szobámba, de nagy csalódottságomra Harry már nem volt ott. megfésülködtem és már indultam is le a konyhába, hogy megreggelizzek. Nem okozott nagy meglepetést, hogy Niall épp a hűtőben kutakodott. Harry pedig mellette állt és nézte, hogy mit csinál. Úgy látom ő is megfürdött és átöltözött. Azt hittem annál szexibb már nem lehet amilyen reggel volt, de úgy látszik tévedtem.
- Figyelj kicsim, van egy kis dolgom, de nemsokára jövök – jött oda mellém Harry. Nem tudtam mit mondani csak bólintottam. Gyorsan elhessegettem azt a képet, amin ő és egy másik lány ölelkezik. Meg kell bíznom Harry-ben. Most már egészen biztos vagyok benne, hogy nem csalna meg. Minden egyes mozdulatából azt mutatja, hogy milyen sokat jelentek neki. nem szabad kételkednem az érzelmeiben.
- Éhes vagy Ada? – rántott vissza a valóságba Niall szavai, csak most vettem észre, hogy percek óta Harry-t bámulom, amit ő mosolyogva fogad.
- De az vagyok. csinálsz nekem is egy szendvicset? – lelkesen bólogat. ő a legnagyobb szakértő szendvicsek terén, bár néha olyanokat eszik, hogy még a gyomrom is felfordul tőle. Szerencsére tudja, hogy nekem ne csináljon olyan szendvicset, amibe karalábé, uborka, mustár, majonéz, retek, saláta, chili és hagyma van. Ez a legnagyobb specialitása. Niall Burgernek hívja. Mikor először meghallottam majdnem elnevettem magamat. Leültünk reggelizni.
- Te nem eszel? – fordultam Harry felé. Zavarba ejtő volt, hogy nézett miközben eszem a szendvicsemet.
- Én már ettem – közölte majd lehajolt és beleharapott egyet a kenyerembe. Miután lenyelte adott egy puszit a homlokomra és felállt. – Nekem most már mennem kell. Sietek haza – ezzel távozott is a helyiségből. Mosolyogva csóváltam a fejemet.
- Jó nézni, hogy Hazz ilyen boldog – szólal meg az ajtóból Louis. Érdeklődve nézek felé. Ezt most hogyan érti? Látta az arcomon a kérdést így mielőtt feltehettem volna már válaszolt is. – Hazz mindig olyan lányokkal járt, akik a pénzére vagy a hírnevére hajtottak. Nem volt velük boldog látszott rajta hiába állította az ellenkezőjét. Te vagy az egyetlen lány, akinek önszántából vett ékszert. A többinek csak akkor, ha halálra szekálták miatta. Azt hiszem te teljesen megváltoztattad és ennek nagyon örülök. – ezzel ott is hagyott bennünket. Melegség járta át a szívemet. Harry tényleg ilyen szívtelen nőkkel járt én előttem? Azt hiszem, ez sok mindent megmagyaráz.
- Na, ideje mesélned kislány – huppan le mellém Zayn. Egy órába telt mire mindent elmeséltem neki mindent, amire kíváncsi volt. Még azt is megkérdezte, hogy lefeküdtünk-e amire persze olyan vörös lettem, mint a rák, de aztán megmagyaráztam neki, hogy én még nem állok rá készen. Szerencsére nem feszegette tovább a témát csak beleegyezően bólogatott. Miután végeztünk a kihallgatással felmentem a szobámba. Épp azon tépelődtem, hogy mikor fog Harry haza jönni mikor halkan kopogtattak.
- Gyere – szóltam ki. Mindenkire számítottam csak arra nem, hogy Harry fog belépni az ajtón. Felpattantam az ágyról és a nyakába ugrottam.
- Te is hiányoztál nekem – szorított magához. tudom butaság, hogy még csak reggel váltunk el és máris hiányzik, de nem tehetek róla. Megőrjít a hiánya.
- Hoztam neked valamit – vett elő a zsebéből egy borítékot. Kíváncsian vizsgáltam, de nem tudtam rájönni, hogy mi lehet ez.
- Mi ez? – fordultam felé.
- Meglepetés neked. Nyisd ki. – mosolygott izgatottan. Lassan kinyitottam a borítékot és meglepetésemben nagyot sikítottam.
- Úr isten Harry – a borítékban két útlevél volt Hawaii-ra. Nem akartam hinni a szememnek. Komolyan el akar vinni Hawaii-ra.
- Kettesben szerettem volna lenni veled. Örülsz neki? – örömömben a nyakába ugrottam, amitől megtántorodott és hátra estünk.
- Hogy kérdezhetsz ilyet? Ennél csodálatosabb ajándékot elképzelni se tudnék, de nem túl drága? – kezdtem el aggódni. Tudom, hogy Harry-nek nem számít a pénz, de én nem tudok ilyen értékes ajándékot venni neki.
- Ne foglalkozz vele, kérlek. Szeretnék veled elutazni. ennél tökéletesebb helyet elképzelni se tudok első közös utazásnak, és ami a legfontosabb csak mi ketten leszünk – a szavaitól örömkönnyek kezdtek potyogni a szememből. Kell ennél több bizonyíték, hogy rajtam kívül nem kell neki senki más. Odahajoltam hozzá és hosszan megcsókoltam, majd felpattantam és kirohantam a szobából. Harry értetlenül nézett utánam, míg el nem kezdtem üvölteni.
- Képzeljétek Harry-vel Hawaii-ra utazunk. – ezen már Harry is elkezdett nevetni. A többiek pedig boldogan néztek ránk. Zayn még meg is ölelt. Azt hiszem, ennél boldogabb már nem lehetek ezen a földkerekségen.

4 megjegyzés:

  1. Ohh...Ez annyira édes lett ^^ Itt olvadozok :D
    Siessss :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Még a mai nap folyamán hozom a következő részt :)

      Törlés
  2. Drága Anikó!

    Hát ez nagyon aranyos lett és már alig várom, hogy oda is érjenek. Siess a következővel, mert ez nagyon felkeltette a kíváncsiságomat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Még a mai nap folyamán felrakom a következő részt! :D

      Törlés